Kauba tagastamine
Meie jaoks on põhieesmärk kliendi rahulolu – enne ostu, ostu ajal ja ka pärast ostu. Seetõttu pakume 14-päevast tagastusõigust, mis võimaldab teil toodet proovida ja veenduda selle sobivuses.
Kuidas tagastamine toimib:
Kui soovite toodet tagastada või vahetada, võtke ühendust meie klienditeenindusega +372 53 888 263 või meili teel info@nordi.ee . Meie meeskond annab teile täpsed juhised, kuidas tagastusprotsess toimub.
Tagastamine on tasuta.
Tähtis teada monteeritavate toodete puhul:
Mõned tooted, nagu vitriinid, kummutid, TV-alused, kapid ja muu monteeritav mööbel, kuuluvad erilähenemise alla. Kui olete sellise toote täielikult kokku pannud, siis: tagastamine ei ole enam võimalik, kuna toode ei ole enam uues müügikõlblikus seisukorras (tootele on paigaldatud kruvid, ühendused jms) see tuleneb tarbijakaitseseaduse erandist, mis käsitleb kliendi poolt kaubale oluliste muudatuste tegemist
Erand – kahjustused või defektid:
Kui monteeritud tootel ilmneb tehase defekt või kahjustus transpordi käigus, siis: võtame toote ilma probleemideta tagasipakume asendustoodet või soovi korral tagastame kogu ostusumma Soovitame alati toote pakend avada ettevaatlikult ja tutvuda esmalt juhendiga. Kui märkate pakendi avamisel kohe midagi ebatavalist või kahjustatud detaili, ärge alustage kokkupanekut, vaid võtke meiega ühendust – leiame kindlasti lahenduse.
Lisa info:
Peaks olema kohe arusaadav, et meil on turvaline osta e-poest kuna kehtib 14 päeva tagastus õigus ja tagastus on Tasuta, samuti üle Eesti pakume tarnet Tasuta